mandag 1. april 2013

Draw Something igjen...

Logoen til DrawSomething.
Noen utvalgte tegninger som jeg har tegnet i appen Draw Something.

Tegnet i Draw Something.
Det blir fort en del småtegninger når en spiller Draw Something. En kan bruke bare fingrene til å tegne med, men jeg finner det mye lettere når jeg bruker en Pogo sketch stylus, som jeg fikk i gave for noen år siden. Nå finnes det mange flere varianter å velge mellom, f.eks Pogo sketch pro, Stylus Touch pen, Walcom Bamboo stylus og mange flere. Her en noen sider som har testet ut de forskjellige: iMore.com og Theverge.com.

Draw Something 2 for iPhone kom ut i dag den 25. april 2013, se mer her.

Jeg ser også at det kan bli en amerikansk TV-serie ut av dette, les mer om dette her.

Channel 4 lanserer at de skal sende et program "Draw it" som er basert på DrawSomething, les mer her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar